Pagina 1 van 1

Veranderingen voor 2012?

Geplaatst: 03-10-2011 10:26
door eedwin
Zijn er nog veranderingen in de klasses kwa regelement?

Of wat moet er juist veranderen?


Ikzelf vindt wat meer duidelijkheid tijdens de races nodig.
Nu valt bijna niet te zien wie er bv een officiƫle waarschuwing/zwarte vlag heeft gekregen.
En de doorstart/valse start ipv start is ook niet altyd duidelijk.
Van een afstand valt de reden waarom niet op.

Geplaatst: 05-10-2011 15:08
door powerp
Denk dat de taak om het publiek te informeren bij de commentator ligt. Moet die natuurlijk wel het spelletje begrijpen/info krijgen over de items als door jou beschreven.

Geplaatst: 06-10-2011 16:28
door rene walraven
Misschien is het handig om de superklasse cq hotrod volgend jaar de andere kant op laten rijden. Scheelt heel veel tijd voor verschillende mensen.
En ik ben dit weekend toch in engeland anders neem ik gelijk zo'n ding mee :D

Geplaatst: 06-10-2011 18:29
door royjan
strak plan rene!!! :lol:

Geplaatst: 06-10-2011 19:28
door Erik e
Ben voor deze regel :o :lol:

Geplaatst: 07-10-2011 10:13
door scaspers
ja goed plan, zoals hier boven vermeld VERANDERING 2012!!!

Gewoon doen, eens wat anders, en een nieuwe uitdaging,
alleen maar goed voor de sport.

Geplaatst: 07-10-2011 15:00
door Mark51
Strak plan, wanneer akkoord? Kunnen we het flexen even achterwege laten, weer een nieuwe uitdaging :P

Geplaatst: 10-10-2011 10:25
door eedwin
Ik hoop wel dat ze volgende keer met de crossdag de vastgelopen auto's beter verwijderen.
Er stonden lange tyd auto's stil bij de start en daardoor liep alles vast.
De auto's bij bocht 1 zou je beter later kunnen weghalen.
Ook was het raar dat de auto's die nog konden ryden niet eerst losgetrokken werden.
Pas op het laatst namen een paar trekkers er twee mee, en sommige reden alleen maar rondjes.

Ook zouden de auto's voor in het rennerskwartier neergezet kunnen worden en dan de volgende halen. Tydens een race kunnen ze dan naar hun plek gebracht worden.

Geplaatst: 11-10-2011 13:16
door arnopolo
Ben ik met je eens eedwin, maar het valt niet mee alles te coƶrdineren op zn dag.
De afsleep dienst die op dat moment extra aanwezig zijn tov normale wedstrijden zijn ook koste loze inval krachten die geen ervaring hebben hiermee.
Dan is het natuurlijk ook nog zo dat je niet kan ruiken of hij nog wel rijd als ie in de blub staat. Maar goed het kan zeker wat bij geschaft worden.

Om de auto`s eerst op het rennerskwartier neer te zetten is een optie maar dat geeft meer chaos denk ik.
Als er allemaal auto`s staan in het eerst deel van het rennerskwartier kan er nix meer langs tot het weg gehaald is qua tijd maakt het nix uit.
Tenzij er 10 slepers zijn die in 2 groepen werkt.

Ik neem mijn petje af voor alle medewerkers om dik 200 rijders (zover het kan) de baas te zijn qua organisatie.
Even ter vergelijking in posterholt rijden ze ook 3 manches dan is de dag vol. Met krap an 100 auto`s

Geplaatst: 11-10-2011 16:08
door eedwin
Er waren begeleiders die de trekkers naar de verkeerde auto's stuurden.
De trekkers wilden de blubberauto's lostrekken maar werden naar een andere auto gestuurd. En die moest getakeld en helemaal naar achter gebracht worden.
Dit niet ten koste van de gast-wegslepers maar van jongens die vaker aan de baan staan.

De dag was absoluut geslaagd. Zie dit als positieve opmerkingen. En misschien een tip voor de volgende keer.