Veranderingen voor 2012?
-
- Rookie
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 05-09-2011 15:42
Veranderingen voor 2012?
Zijn er nog veranderingen in de klasses kwa regelement?
Of wat moet er juist veranderen?
Ikzelf vindt wat meer duidelijkheid tijdens de races nodig.
Nu valt bijna niet te zien wie er bv een officiële waarschuwing/zwarte vlag heeft gekregen.
En de doorstart/valse start ipv start is ook niet altyd duidelijk.
Van een afstand valt de reden waarom niet op.
Of wat moet er juist veranderen?
Ikzelf vindt wat meer duidelijkheid tijdens de races nodig.
Nu valt bijna niet te zien wie er bv een officiële waarschuwing/zwarte vlag heeft gekregen.
En de doorstart/valse start ipv start is ook niet altyd duidelijk.
Van een afstand valt de reden waarom niet op.
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort ze allemaal zelf te maken.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06-10-2011 15:26
-
- Rookie
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 05-09-2011 15:42
Ik hoop wel dat ze volgende keer met de crossdag de vastgelopen auto's beter verwijderen.
Er stonden lange tyd auto's stil bij de start en daardoor liep alles vast.
De auto's bij bocht 1 zou je beter later kunnen weghalen.
Ook was het raar dat de auto's die nog konden ryden niet eerst losgetrokken werden.
Pas op het laatst namen een paar trekkers er twee mee, en sommige reden alleen maar rondjes.
Ook zouden de auto's voor in het rennerskwartier neergezet kunnen worden en dan de volgende halen. Tydens een race kunnen ze dan naar hun plek gebracht worden.
Er stonden lange tyd auto's stil bij de start en daardoor liep alles vast.
De auto's bij bocht 1 zou je beter later kunnen weghalen.
Ook was het raar dat de auto's die nog konden ryden niet eerst losgetrokken werden.
Pas op het laatst namen een paar trekkers er twee mee, en sommige reden alleen maar rondjes.
Ook zouden de auto's voor in het rennerskwartier neergezet kunnen worden en dan de volgende halen. Tydens een race kunnen ze dan naar hun plek gebracht worden.
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort ze allemaal zelf te maken.
-
- Rookie
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 07-10-2011 09:45
Ben ik met je eens eedwin, maar het valt niet mee alles te coördineren op zn dag.
De afsleep dienst die op dat moment extra aanwezig zijn tov normale wedstrijden zijn ook koste loze inval krachten die geen ervaring hebben hiermee.
Dan is het natuurlijk ook nog zo dat je niet kan ruiken of hij nog wel rijd als ie in de blub staat. Maar goed het kan zeker wat bij geschaft worden.
Om de auto`s eerst op het rennerskwartier neer te zetten is een optie maar dat geeft meer chaos denk ik.
Als er allemaal auto`s staan in het eerst deel van het rennerskwartier kan er nix meer langs tot het weg gehaald is qua tijd maakt het nix uit.
Tenzij er 10 slepers zijn die in 2 groepen werkt.
Ik neem mijn petje af voor alle medewerkers om dik 200 rijders (zover het kan) de baas te zijn qua organisatie.
Even ter vergelijking in posterholt rijden ze ook 3 manches dan is de dag vol. Met krap an 100 auto`s
De afsleep dienst die op dat moment extra aanwezig zijn tov normale wedstrijden zijn ook koste loze inval krachten die geen ervaring hebben hiermee.
Dan is het natuurlijk ook nog zo dat je niet kan ruiken of hij nog wel rijd als ie in de blub staat. Maar goed het kan zeker wat bij geschaft worden.
Om de auto`s eerst op het rennerskwartier neer te zetten is een optie maar dat geeft meer chaos denk ik.
Als er allemaal auto`s staan in het eerst deel van het rennerskwartier kan er nix meer langs tot het weg gehaald is qua tijd maakt het nix uit.
Tenzij er 10 slepers zijn die in 2 groepen werkt.
Ik neem mijn petje af voor alle medewerkers om dik 200 rijders (zover het kan) de baas te zijn qua organisatie.
Even ter vergelijking in posterholt rijden ze ook 3 manches dan is de dag vol. Met krap an 100 auto`s
-
- Rookie
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 05-09-2011 15:42
Er waren begeleiders die de trekkers naar de verkeerde auto's stuurden.
De trekkers wilden de blubberauto's lostrekken maar werden naar een andere auto gestuurd. En die moest getakeld en helemaal naar achter gebracht worden.
Dit niet ten koste van de gast-wegslepers maar van jongens die vaker aan de baan staan.
De dag was absoluut geslaagd. Zie dit als positieve opmerkingen. En misschien een tip voor de volgende keer.
De trekkers wilden de blubberauto's lostrekken maar werden naar een andere auto gestuurd. En die moest getakeld en helemaal naar achter gebracht worden.
Dit niet ten koste van de gast-wegslepers maar van jongens die vaker aan de baan staan.
De dag was absoluut geslaagd. Zie dit als positieve opmerkingen. En misschien een tip voor de volgende keer.
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort ze allemaal zelf te maken.